läser ni inget ??

är ni helt jävla blåsta eller har ögonen vänt sig ut och in så ni inte kan läsa ?
jag skrev att sover barnen så kommer tyson ut utanför porten så han får kissa .
på dagarna kommer han ut sina runder så han behöver inte det på sista vändan .
och sen lämnar jag inte barnen ensamma i lägenheten för att gå ut med hunden när dom är vakna !!

så det förekommer absolut ingen djur plågeri här och med tanke på att jag å micke skaffa tyson innan kevin & kellie föddes eller ens va planerade så vad vill du då vi ska göra ?
avliva hunden bara för jag blev gravid ?
är du totalt dum i huvudet eller ???????

och sen så har du inte full kontroll på barn hela tiden.. det går bara inte .
har du barn själv så kanske du fattar det eller nej för du verkar ju helt jävla tom i skallen för fan !!

och NEJ kevin fick inte tag på en tändare för jag va ute med hunden eller så för jag lämnar aldrig mina barn själva i lägenheten när dom är vakna !!!!!!!!!!!!!

och sover dom spelar det då någon roll om jag springer ner några trappsteg för att låta tyson kissa ?? oj dom kanske vaknar men oj dom hinner inte ens reagera förrän jag är uppe igen !!

så lägg ner detta för du har inget att komma med lilla du .


MEN VAD VET DENNA PERSONEN EGENTLIGEN ??
HÄR ÄR IDIOTENS SÖTA KOMMENTAR OM ANSVAR HAHAHA :P

Anonym om hmm:

Sånt får man ju tänka på när man skaffar en hund. sen för det andra är det ren djur plågeri och låta en hund rastas enbart utanför sin uteplats.
Man lämnar inte barn ensama i lägenheten, inte konstigt dom får tag på tändare och dylikt när man inte har någon uppsikt över dom. Rent idiotiskt och ansvarslöst!

......

hmm och vad svarar vi på detta gott folk ?

DU ÄR DEN STÖRSTA IDIOTEN HÄR !!
sluta kommentera om sånt du INTE vet ett skit om .

HUR HADE DU SJÄLV GJORT ?

AVLIVAT HUNDEN ELLER UNGARNA HAHA ?!!!





Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAHAHAHHA vilken blåst, pantad sjuk människa alltså !!!

Han/hon/den/det bojkottar vi Tess !!!! ;)



Sätt nu lösen på din blogg så du slipper fanskapet som absolut inte har med ditt, barnen, Tyson eller Ms liv att göra !!!!!

2010-02-24 @ 22:59:07
URL: http://theresefryksater.blogg.se/
Postat av: Malin

Vem fan är denna jävla idioten som ska lägga sig i allting? Att du ens redovisar för henne när tyson går ut eller när han inte går ut och hur långa runder ni går.. Har personen ifråga med det att göra ? NEJ INTE ENS LITE.. ! Borde fan skaffa sig ett liv.. Uppenbarligen har hon ju inget eftersom hon har så mycket tid att lägga nerpå vad som händer och inte händer ! Hon kan ju få en krona så kan hon gå o köpa sig ett !

2010-02-25 @ 07:31:23
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/
Postat av: Datta

Oj oj oj....vad jag skulle kunna morra av mej mycket om detta till denna person =)

Men tror du fick sagt det mesta, om det nu ens är lönt att försöka förklara för en sån självutnämnd besserwisser som i själva verket inte har en susning om verkligheten =) Kan man annat än skratta? Synd om personen fan hahahahah

2010-02-27 @ 11:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0