hmm

hemma på dalhem va de lite enklare då öppna man bara altan dörren å släppte ut hunden
lite svårare här iom det är på 2:a våningen, innan barnen lägger sig så kommer tyson ut så han får kissa och bajsa när barnen sover påkvällen så springer jag bara ner till porten så han får kissa
det tar 2 sek och dörren är öppen så jag hör om dom skulle vakna men på den korta tiden är det inte möjligt, tyson måste ju få kissa innan man går å lägger sig .
så får man göra när man är själv .
är M här å så, så tar han lr jag ut tyson på en lite längre runda .

skadar det henne om hon ligger och sover och jag springer ut med tyson till porten ???

nu blev inte så fallet idag ändå för jag fick besök av mitt hjärta haha :P


så nu har du fått svar på det oxå, nåt mer du undrar över ??


HUR HADE DU SJÄLV GJORT FÖRRESTEN ????



Kommentarer
Postat av: Therese

Så brukar jag också göra när Niklas inte är hemma. Funkar så bra. Hur ska man annars göra? Väcka barnen och ta med dom ut sent på kvällen/natten ? Hur normalt är det då?

2010-02-24 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0