seriöst

alltså seriöst vem fan pallar städa i ett ? haha dock ikke jag ;)
det är därför det alltid tar mig en hel jävla dag att storstäda lägenheten för jag måste pausa stup i kvarten annars tappar jag motivationen och då skiter jag i det helt istället hahaha :P
så nu sitter jag här å ugglar lite med musik på högsta volym..
mina grannar hatar mig säkert ännu mera efter denna dagen, mitt surround ljud är fan bäst haha :P barnen ska hämtas om 1 timme sen blir de hem å laga middag som idag blir troligtvis spaghetti & köttfärssås, snabbt å enkelt å otroligt gott haha :D

måste ringa pappa oxå och fråga om han kan ta barnen på lördag halv 12 å ha dem till eva slutar halv 4 ;) Eslöööööv here we come hahaha :S

näää see ya :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0