oooooj

hahaha har haft fullt upp så har glömt bort att skriva här juu ;)

dagarna som nybliven arbetslös flyter på som aldrig förr haha, det är fan riktigt härligt att vara arbetslös haha det enda dåliga är att barnen bara får vara på dagis 15h/v, det vill säga från att gå från mån-fred 8-16 till tis-tors 8.30-13.30 FÖRSTÖR verkligen mina dagar haha :S
man hinner för fan inte göra kungens skit ;)

å sen till en annan sak va ute i helgen å fy fan vad roligt vi hade <3
va på en massa ställen klubben, pikado, dickens, sams, lila helvetet & till sist tura vi så ja man kan ju säga att man va ganska onykter när man kom hem å ganska många minnesluckor har man samlat på sig haha men vafan man lever bara en gång, ellerhur ;)

nu är vi i full gång med att fixa barnvakt till på Lördag för då smäller det igen haha fast först Eslöööööv haha :S 

imorgon blir det att lämna barnen på dagis, åka ner till banken när dom öppnar för att fixa lite saker sen besöka Malin på salongen för att få brynen noppade & färgade.. FINALLY ;) för det har behövt göras ett tag nu men har ej orkat haha :D

nää nu ska jag ta en cigg sen blir de dusch & en jävla massa tvätt vikande sen SOVA !!!
man är ju för fan inte människa när barnen väcker en på morgonen efter si så där 5 timmars sömn var natt jag måste fan börja gå och lägga mig tidigare men alla bra program går ju på kvällen och sen är de ju på kvällen jag får mina städnojor hahaha ;)

nää godnatt och sov så gott, hörs imorgon <3

// tess ffs ;)



- The One And Only -



Jag & MIN man <3



och VÅRA HELT FANTASTISKA ÄLSKADE SMÅ HULIGANER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0