fredag

dagen startade kl 10 med att ligga i sängen å vänta på att våra bästa år skulle börja haha sen blev de frukost å kevin cyklade till kolonin, micke kom vid middagstid när han slutat jobb så jag kunde cykla och handla en massa fast det viktigaste va mina redbull haha :P
möte pappa senare för att cykla till kolonin å grilla så har haft en riktigt mysig kväll ;)
Kevin sover hos micke & eva så har bar lillfisen hemma så vi ha legat å myst i soffan där hon nu ligger å sover haha sötnosen <3
jag har precis skurat köket från topp till tå så nu är där fin fint ska ta badrummet strax oxå så fort min film har slutat..

imorgon blir de väl att vi går ut så barnen får leka om det är fint väder förståss :D

nää ha det bra sov gott eller nåt :P


// Tess ffs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0