.........

ja vad ska man säga ?
mycket som händer för tillfället :(
men men de löser väl sig till de bästa kan man iaf hoppas !!

och sen att folk klagar på vad JAG gör & inte gör, det gör mig bara såååå jävla irriterad
vad har folk med att göra vad jag gör när jag är barnledig ????
absolut INGENTING
JAG HAR FORTFARANDE ETT LIIIIIV FAST JAG HAR BARN
jag har rätt att hitta på saker utan barn !!!

helgen är fortf oplanerad för en gångs skull hahaha :D
men det återstår att se vad som händer .
imån blir det iaf inhandling av lite mat & blöjor & ett nytt flak redbull ;)))

barnen är iväg för tillfället så jag sitter här i min ensamhet
såååå skönt



Kommentarer
Postat av: Kitte

Folk ska alltid bry sig, men va fan, man ska väl inte sluta leva för man skaffar barn !? Man hade blivit helt bitter av att aldrig få göra något för sin egen skull och sitt eget nöjes skull..



FACK dom ;)

2011-05-27 @ 17:51:57
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0