bestämt

Yes då är det bestämt att Tyson ska avlivas :(
det är på både gott och ont :(
fan har ändå haft han i 6 år han är ju min bebis
men mina brns säkerhet går först !!
men det tar emot i hjärtat å jag vill verkligen inte göra det...
åååååh detta är jätte jobbigt :(
vet varken ut eller in egentligen när det gäller detta !!!

GÖR JAG RÄTT ?
GÖR JAG FEL ?

JA DET ÄR EN FRÅGA SOM VERKLIGEN INTE ÄR LÄTT ATT FÅ SVAR PÅ !!!!!!

:( :( :(

tänk så ångrar jag mig ?!!
men tänk så händer det barnen nåt ?!!

så mycket tankar som far i mitt huvud för tillfället

???????????????????????????????????????????????????????????

WHAT THE FUCK

VAFAN SKA JAG GÖRA

han är ju min älskling han oxå







// Tess ffs ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag vet inte om han skadat någon eller är sjuk.. annars tycker jag alla fall att det är helt fel att döda ett djur.. kan ingen annan ta han om honom? usch jobbigt för er! :(

2011-06-06 @ 06:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0