stalker PISSRÅTTA

JAA JIPPI jag har fått en stalker haha moget beteende HELL YEAH ;)
bruden har för fan inget liv !!!
hennes dotter har nån psykisk störning i hjärnan och går på BUP
men det är inte så konstigt när mamman sitter och spionerar på hela jävla omvärlden och tror att hon vet allt om ALLA !!!
hon påstår att folk ringer & messar henne hela tiden om vad som har skett i mitt å mickes liv men seriöst fjanten bor 40 mil här ifrån så varför skulle folk lägga energi på att informera dig om oss ?
du har INGENTING med vårat liv att göra och har AlDRIG haft det heller ...
du är ett avslutat kapitell...
du är historia....
skräp...
du är inte ens värd skiten under mina skor !!!!
hon bombadera min logg på facebook tog bort allt, för att få henne att sluta skriva så tog jag bort henne som vän men nej gissa vad puckot gör då ?!!!
haha jo bombaderar min inkorg på facebook !!!!
FAN VILKEN TUR MAN HAR BYTAT NUMMER SÅ DET HAR DU FAN INTE HAHA ;)
seriöst din efterblivna PADDA, DU kommer ALDRIG att bli MIG !!!
du är ju såååå jävla pinsam alltså .
skaffa dig ett liv och håll dig uppe i skogarna där du hör hemma skogsmulle !!!!!


hahaha shiiit vad mitt liv måste va intressant ;)
coooollt ;)

näää men vad säger ni är det dags för litta party ? 
imorgon är det dags för en tur till Trelleborg och så klart blir det lite party där oxå :P
sen blir det hem för ska få mysigt besök på natten HAHAHA ;)
hade det häromkvällen oxå åh got damn haha .

nää nu ska jag ta min tvätt å stoppa in den i torktumlaren, starta diskmskinen ut med tyson sen ta en cigg å kollalite tv innan det är dags att sova.. stan imån å shoppa juu ;)

// Tess ffs - The One And Only ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0