krig

vill du starta ett krig, varsågod...
jag krigar, inga problem...
MEN !!!
starta INGET om du INTE kan slutföra det !!!

enda sättet för DIG att vinna är om du dödar mig...
men vem vet när det handlar om dig så kanske de e dina planer !!!

men som du märkte innan så går jag över lik för att sticka kniven i hjärtat på dig....
ALLA medel är tillåtna och då menar jag ALLA !!!


HUR LÄNGE PALLAR DU ???

VEM KOMMER KONTAKTA VEM FÖRST ???


Har haft några underbara dagar i kolonin med barnen <3
ute hela dagarna, leker badar å har roligt tillsammans ;)
Precis tittat Fast 5 så ska ta mig en cigg nu sen blir det sängen måste upp i tid imån ar ett antal samtal att ringa som måste bli gjort imån !!!
Hoppas på fint väder imorgon oxå så man kan sola
på torsdag åker barnen iväg å kommer nästa vecka tror jag ;)
måste även fixa naglarna & håret men det fixar jag när barnen är iväg !!

// tess ffs






2 bilder från fredagens party ;)



Kommentarer
Postat av: Tosse

Det var en roooolig kväll :)

2011-06-08 @ 14:33:40
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0