Lugnet före stormen ;)

FUCK min diskmaskin är nog inne på sina sista dagar :( :( :(
suck suck suck !!!

Maten är i full gång, det blir Tortellini till mig å Chilli till mannen & barnen .

dom senaste dagarna har jag fan bara sovit känns det som skit jobbigt är det .
igår bakade vi vaniljbullar & choklad med cornflakes/cocos ;)
smarrigt som fan blev det .

nästa vecka går man ut på praktik och det ska bli jävligt skoj åch hoppas man får fortsätta jobba där sen så man får extra pengar ;)

Helgen som va har jag väl inte så mycket att skriva om egentligen :S
blandade känslor där...
kvällen började super bra men som vanligt blev man pisse full så allt slutade i katastrof :(
men å andra sidan så är det inget som vi inte kan reda upp jag å m !!!
vi fixar allt han å jag .

åååååh MIN RING är så FIIIIIIIIIIN !!!!! ;) ;) ;)

nu ihelgen får vi se vad som händer men blir troligtvis en massa mys med barnen <3


nää nu ska jag fortsätta med maten ha det gött allesammans


// Tess ffs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0