plock

ja man går och plockar å donar hela dagarna känns det som men ändå finns det alltid något som ligger här och var haha riktigt störigt ;)

känner mig helt död nu pga mina mediciner :(
bara sover & sover..
va hos läkaen i tisdags och hon skrev ut blodtrycks sänkande tabletter som jag ska käka var dag därför jag är så trött men men det är väl bara till kroppen vänjer sig !!

mina barn är sååååå duktiga dom städar sitt rum var dag så där är så fint så ;)
och imån ska Kevin iväg till Malmö och kolla Pippi on ice ;)
hoppas den är riktigt bra .

ska försöka fixa barnvakt till Lördag då jag vill hitta på något !!!
och nästa helg åker barnen till Åhus, skoj för dem ;)

nää nu ska jag ringa min älskade svägerska Affy å flabba litta å sen blir de tjaa göra nåt annat haha
NÄSTA VECKA SLUTAR JAG SKOLAN ;)))) LÄÄÄÄNGTAR ;)


sov gott
// Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0