en slö dag

ja jag har verkligenen riktig slööö dag idag haha ;)
skönt med det ibland ;)
men går ändå och små pular här lite här å var .
sitter och letar ramar till alla våra fotografier som ska upp på väggen ;)
åh så fint det kommer bli när allt är klart
barnens hd bilder + cassandras ska så klart hänga ovanför soffan
sen har vi familjefotot + syskon fotot som oxå ska upp
och i sovrummet kommer 2 stora bilder
ett på tyson & kevin
å ett på tyson & kellie
längtar tills det blir klart !!

ikväll blir det fredagsmys å imorgonblir det kalas på busfabriken för casper som blir hela 5 år på söndag <3 stora killen <3 och jag & barnen älskar han & hans mamma JÄTTE MYCKET ;))))

nää nu ska jag snart cykla hem till min älskade pappa sen blir de handla å sist men inte minst hämta mina små trollungar på dagis ;)
kanske ska se om där är någon trevlig själ som vill ha lite sällskap ikväll :D

ut med tyson nu en runda <3


over and out // tess ffs ;)








Åh lääääängtar tills vi ska ut å resa igen ;)
blir nån gång detta året 2 veckor !!
ge mig SOL BAD & GOA DRINKAR TACK ;)))



Kommentarer
Postat av: Tosse

Vi älskar er också JÄTTTTE mkt ! ;) <3 <3 <3

2011-04-01 @ 17:29:04
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0