Åhjaa

Å till er nyfikna så handla inte förra inlägget om M..
utan om ngt annat som jag inte vill ta riktigt än :D

Dagarna flyter på som vanligt, snön den faller vilket är mindre kul för mig men mer kul för barnen.. fast jag har dock ingen lust att gå ut och åka pulka med dom haha tur dom får göra det på dagis
sen så har dom en pappa som fan får göra det med dom för jag fryyyyser haha

va uppe och handla nya skor till barnen idag vilket dm blev jätte glada för ;)
har även varit på äventyr med världens bästa Caroline <3
va även och köpte julgran, pynt & sånt skojigt och julgranen är även uppsatt & pyntad det blev verkligen super fin ;) haha jag vet att de e tidigt men de e ju så mysigt och sen så är ju inte vi som man ska vara heller haha och barnen älskade den :)

har även en ullareds resa inplanerad nästa vecka och det ska bli så skönt att få komma upp och shoppa loss en massa.. jag & caroline kör en bil och våra män kör en bil för då kan man fylla båda till max haha

denna helg kommer mest bestå utav en massa plugg men även familjemys så klart vi har ju våra nya vanor Fredagen är idol kväll och söndagen är bingo lotto kväll haha känns som det nästan är pensionärs varning på oss haha :P

.. & snart blir vår älskade kille 4 år.. fatta HELA 4 ÅR !!! shiiit vart fan har den tiden tagit vägen ? barnen är såå stora nu nästan bud på en liten bebis till haha sugen är man men men nej nej inga fler barn här inte, iaf inte nu man vet aldrig vad som händer längre fram men dock ej nu..

Julafton är planerad, nyårsafton nästan färdig planerad står och väljer mellan 2 saker men snart snart har vi bestämt vad vi ska göra ;)


nää nu ska jag återgå till mitt här hemma



// Tess ffs - The one and only ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0