1 advent

Yes idag är det 1 advent och julafton närmar sig ;)

igår va man ute med M & F sen åkte vi hem till F & C å blev bjödna på middag ;)
riktigt gott va det men starkt haha
TACK ;)


så många tankar som snurrar i huvudet och vet snart varken in eller ut :(
jobbigt som fan är detta
vet ej vad jag ska göra, vad jag vill göra
mår skit !!!
hur länge pallar man gå och må dåligt innan det knäcker en totalt ?
det sägs att hoppet är det sista som lämnar en men mitt hopp är fan borta :(
har kämpat med detta länge och det blir fan inte bättre för ett tag sen trodde jag de va på väg att vända men ikke de va bara falska förhoppningar .
JOBBIGT !!!


men ikväll blir det att spela Bingolotto med min man iaf



<3 Kevin & Kellie ni är verkligen det bästa som hänt <3
Älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0