kväll ;)

skolan gick bra ;) 45 min lektion sen slutade vi igen . ikke lönt men men .

efter skolan åkte jag och mötte pappa på maxi för att handla litta smått och gott
blev både bra å ha grejor, middags mat & godis
fick ta bussen hem haha kunde inte gå med alla påsarna
så hem å lämna av allt, sätta sig på cyklen för att hämta barnen på dagis lite tidigare det är ju ändå fredag idag . väl hemma igen va de dags att påbörja maten som idag blev tacos ;)
snabbt & enkelt

blir fredags mys i soffan ikväll <3
och barnen får vara uppe lite längre, eller rättare sagt kevin, kellie somnar ändå 19 !!

nu ska jag ut på en promenad med min hund
ha en trevlig fredags kväll alla :O


// Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0