vaknat

ja nu har äntligen johanna vaknat så nu ska vi snart iväg och handla .
ska bara väcka lillfisen oxå och göra iordning henne ;)
så nu har vi snart lite mer mat i kyl & frys
underbart .

Imorgon blir vi även ägare till ett Playstation 3 ;)
som vi ska spela haha :P
ska även köpa mig träningsplattan & wii fit till vårt Wiii
så nu jävlar ska jag börja träna haha :P
behöver komma ner 1-2 storlekar haha framför allt i jeans, storlek 27 nu hade 25-26 innan jag blev gravid med Kellie så de ska jag fan ha igen .
INNAN SOMMAREN HAHA ;)
vågen står på 55 den ska ner till 50 sen är jag nöjd !!


har även skickat mail till hbg hem idag för att höra hur de går med lägenheten ?!!
vill ju flytta hem nu juuuu
vi har ju hittat sååå fina saker vi ska handla så de kommer bli riktigt fint där hemma sen ;)


nää nu ska jag göra lite nytta innan vi ska åka .
hörs senare

ÄLSKAR MIN FAMILJ & MINA VÄNNER <3

// tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0