usch

igår va ingen bra dag alls :(
började på morgonen Kellie va helt konstig,
jätte ledsen, slö, hög feber, sov mycke osv osv
på eftermiddagen så åkte vi upp till barn akuten
men dom tyckte inte det va så allvarligt så dm bad oss vänta till kväll & helg mottagningen (eller vad fan det heter) öppna kl 17 och gå ner där
sagt och gjort de gjorde vi men när de väl va vår tur där nere så had hon blivit mycket sämre, fick knappt nån kontakt med henne..
då kom en mening som jag verkligen är livrädd för att höra..
vi måste ta lte prover för att utesluta Hjärnhinne inflammation !!!!!!!!!
det kändes som mitt liv rasade samman i de ögonblicket fan..
vi blev uppskickade till barn akuten och efter ett tag så hade dom kommit fram till att hon INTE INTE INTE hade hjärnhinne inflammation .
Hon hade öron inflammatin på båda sidor ;)

Man som förälder ska verkligen inte behöva gå igenom att ens barn får HHI och behöver man nu gå igenom det som vi ha gjort så ska man fan aldrig behöva gå genom det 2 gånger !!

vet fan inte vad jag hade gjort om hon haft det, visst man hade ju kämpat inget snack om saken .
Kevin hade verkligen änglavakt när han hade det .

Nää nu ska jag åka till läkaren med kevin, gud vad jag lskar sjukhus haha :D


hörs sen

♥ ♥ ♥ ÄLSKAR MIN FAMILJ ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0