trött

ja jag är skit trött då jag bara sov 3 timmar förra natten
skulle duscha och lägga mig för ett tag sen
men NEJ då vaknar Kellie och är jätte ledsen och vill inte somna om :(
men i väntan på att hon skulle bli trött igen så vek jag lite tvätt städa köket och hängde in alla kläderna i klädkammaren..
nu ligger hon i sin säng och dricker sin välling så förhoppningsvis somnar hon snart så jag kan duscha och lägga mig jag oxå för mina ögon går i kors så trött jag är haha :S

smörja mig i huvudet ska jag oxå göra för fy som jag bränt mig
till och med fått blåsor på ögonlocken haha
väldigt normalt .
jag som ALDRIG brukar bränna mig

nää nu ska jag stänga av datan så jag kommer i säng ngn gång ;)

hörs imån
GODNATT


// Tess ffs - The One And Only ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0