Torsdag ;)

ja nu är det Torsdag och imorgon blir vår prinsessa 1 år <3
herregud vad snabbt detta året har gått :(
min bebis är stor flicka nu juu !!

känner mig lite bättre idag faktiskt, peppar peppar .

innan när barnen va på dagis så va vi och sola
och jag HATAR att erkänna att du har rätt men fy vad röd jag är nu haha
helt varm oxå oc de börjar brännas haha :P
men imån ska vi på de igen ?!!!!!!

efter solningen åkte vi och åt lunch på viking, gottit ;)

nä nu ska jag mysa lite med kevvan innan han ska sova .
hörs imån :D


Älskar MIN Familj <3


// Tess ffs


Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Ja riiiiktigt snabbt haha

haha ja fy faaaan, vi lär inte kunna prata imorgon av all kramp vi kommer ha i käkarna ;)



Akta så någon inte kastar en tvättmaskin på dig imorgon när du är ute och går ;)

2010-03-19 @ 00:21:35
URL: http://theresefryksater.blogg.se/
Postat av: sofie

grattis till Kellie. Fan va tiden har gått snabbt:)

2010-03-19 @ 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0