oj

haha oj jag har ju glömt skriva på hela dagen :S

dagen började vid 10-10.30 nån gång när min kära dotter väckte mig, så låg vi och mös i sängen & kollade våra bästa år innan vi började göra ve oss ;)
Kellie skulle ju till sin Bästis Johanna över dagen & jag skulle med min kära syster till väla för ännu mera shopping haha men nu får de fan va bra haha :P
12 steg tog Kelln hos Johanna idag, stor tjej nu ju ;)


shoppa ännu mera kläder, ååååh vad jag älskar det så nu har man allt man behöver ;)

sen har jag pratat med söta Binta i tele lääääänge haha, tack för pratstunden gumman ;)


nu sover alla i denna lägenheten & jag sitter här å ugglar haha väntar på mitt besök haha :D


imorgon händer inte allt för mycket faktiskt bara slappa och ta de lugnt tror jag .
dde behöver man ibland ;)

funderar starkt på en utgång till helgen faktiskt ;)


nää nu ska jag ta mig en treo å slänga mig i sängen å titta lite tv !!!

godnatt


// Tess ffs - The One And Only ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0