kvällen ;)

Ja nu har kvällen kommit eller för ett tag sen haha men iaf
snart dags för sängen ;)

idag har varit en väldigt trevlig dag .
mötte upp Malin på bussen för att åka ut till Diana
fick långa fina naglar me like alot ;)
blev jätte nöjd, så tack gumman <3

gick in om bårslövs pizzeria å käka innan vi tog bussen för va nästan 1 timme som vi fick vänta :(
när vi kom hem gick vi till maxi för att köpa min efterlängtade damsugare, riktigt skönt att äntligen ha en bra damsugare som funkar så man får rent i lägenheten haha :P

hämtade mina nycklar på vägen hem så jag kom in här hemma ;)
sen har jag bara damsugat snabbt suttit vid datan busat med Kellie & pratat i tele
så kvällen har gått undan kan man lugnt säga haha .

imorgon blir oxå en väldigt händelserik dag..
jag & syrran ska ut till väla och shoppa loss än en gång .
blir väl en runda in om ikea oxå ;)

Kellie ska och busa med sin bästis över dagen <3

har fan glömt lämna mina filmer jag hyrt så det måste jag fan göra imån !!!

men nää nu har jag inte så mycket mer att skriva haha ska släppa ut tyson sen plocka undan alla leksaker vår dotter är sååååå bra på att asa fram .
sen blir det bara datan & tv:n resten av kvällen/natten innan man ska sova .

min framtida man kommer när han slutat jobba
hahaha undra vem det kan vara ?!!
Joel Kinnaman kanske :D
hahaha

..& Kevin han har det helt underbart nere i Åhus <3
saknar dock han enormt !!

nä men godnatt på er .


..& förresten har en fråga till en viss person bara,
My Bengtsson.. är du den My jag tänker på eller är du någon helt annan hehe ?!!


igår blev det officiellt (<--- stavas?) och det va riktigt skönt även om jag vetat det LÄNGE !!!


You LOSE . I WIN HAHAHA !!!


// Tess ffs




Kellie idag - 18 dagar sen blir vår tös 1 år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0