hmm

här sitter jag medans resten av familjen sover och jag kan inte haha :(
har nyss duschat så ska försöka lägga mig nu strax hade jag tänkt mig .

vi va förresten och valde tapeter, golv & färg igår
fy fan vilket dåligt sortiment hbg hem har alltså, för jävligt fan :S
men hitta iaf nåt som passa oss och de kommer bli såååååååååå NICE ;)
nu börjar de kännas lite mer att de går framåt iaf .

sen att hbg hem är stans största fittor det kommer jag ju ALDRIG ändra åsikt om
så länge jag lever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vilket klabb det har blivit nu alltså :(
om vi ska ta en lång historia kort så iaf dagen efter branden i lägenheten står jag, min moster & roger från mitt försäkringsbolag och pratar med 2 st från hbg hem som båda säger till oss att jag INTE ska behöva betala hyra så länge jag inte bor där pga branden .
MEN nu helt plötsligt säger dom -det har vi ALDRIG sagt, det är väl en självklarhet att du SKA betala hyra för lägenheten OCH gör jag INTE det så förlorar jag lägenheten !!
jo man tackar *moooooorr*
så nu står jag med dubbla hyror som ska betalas, 5985 kr för min egen lägenhet + 4650 kr för lägenheten jag hyr nu . seriöst vem FAN har råd med det liksom ?!!
ensamstående med föräldrapenning ;)
LYCKAT
ska ringa Roger från försäkringsbolaget på måndag för han är på semester nu
 och höra vad han säger .
hoppas på positiva svar från han iaf ;)

men utöver denna lilla krisen så är livet underbart <3
och ännu bättre blir det när jag/vi får flytta hem igen och börja bygga upp vårt hem ;)
LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR


nä nu får jag försöka sova så man orkar gå upp när barnen vaknar imorgon lr idag blir de ju
rättare sagt om bara några timmar :(



// Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0