händelserik dag

ja de har de verkligen varit idag ;)
kallt om händerna men riktigt mysigt väder .

åkte som sagt till stan innan med Tosse, Kellie & Casper
in till försäkringskassan och fixade lite papper, bort till Game och handlade 2 spel till vårt ps3, in om banken för Tosse skulle fixa lite där, vidare till gina och byta mina jeans där jylfen va sönder fick även med mig en kofta hem ;) sen bort till ica och handlade limpor ciggaretter och sen tog vi bussen :D hoppa av på stattena eller hllplatsen efter för jag skulle in om jysk och beställa vår soffa .
så den 15 april ska vi hämta den ;) Lääääängtar !!

sen blev de fan bara hem å laga mat å ta de lugnt resten av kvällen .

så de har varit full rulle hela dagen känns de som, men det är bara härliiiigt :P


min man stack precis men kommer strax igen ;)

och vår stora älskling kom hem idag oxå.. ni skulle sett Kellie ja jävlar vad hon sken upp bara krama å pussa på storebror hur länge som helst.. syskonkärlek de dära <3


imån blir de nog Busfabriken .


hörs imån, sovgott för det ska jag med ett par armar runt mig hela natten <3


xoxo Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0