Fredag 19 mars

Dagen började med att lämna barnen på dagis
sen körde vi till harald nyborg, rusta, väla, jysk å beställde säng, åkte och solade ja fast jag brände mig igår så de blev inte mycke bättre idag haha :P
de blev en runda inom barnens farmor oxå innan de va dags att hämta skit ungarna igen ;)

sen har dagen bara bestått utav massa mys & bus med Kevin och födelsedagsbarnet Kellie ♥

nu blir de att plocka undan lite här hemma innan man slänger sig i soffan för att stanna där resten av kvällen/natten å kolla massa filmer ;)

imorgon står de städning p schemat för oss :S

Kalas på söndag för Prinsessan

nää ut med Tyson en snabb runda innan jag fortsätter med mitt här hemma .

ha en trevlig fredagskväll


xoxo Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0