ett tag sen

ja de va ett tag sen nu .
har inte tid att skriva så ofta nu haha här händer saker hela tiden ;)

va ju som sagt ute i lördags ;)
hade skit kul, va bara på viking dock men roligt ändå
god mat, ännu godare dricka och dart turnering, kunde ju inte bli bättre
va till och med me och kastade mix dubbel men de kunde fan gått bättre haha
skit full och ska försöka träffa tavlan mmm visst :P

sen i måndags började vi med Kellies inskolning på dagis
går skit bra ;)
jag va med i måndags och det är oxå det enda
fröknarna sa de att dom har aldrig haft en bättre inskolning ;)
de tackar vi för, men de visste vi redan att de skulle gå bra !!
så hon har varit där själv tisdag & onsdag mellan 9-14 .

igår va vi ute och shoppade och blev fattiga haha
de blev en del så jag är nöjd :D
En platt tv 50 tum
platt tv 42 tum
platt tv 32 tum
hemmabiosystem med blu-ray spelare
vägg fästena till alla tv aparaterna
hdmi sladdar
tvättmaskin
torktumlare

de sjuka va att priset på väggfästet till 50 tummaren gick fan på lite över 4000 !!!
NORMALT !!!

jag är nöjd iaf med vårat köp nu är de bara lite saker kvar att köpa till ;)
så nu väntar vi bara på lägenheten så hoppas dom snabbar sig nu ?!!

idag har oxå varit en händelserik dag, lämna barnen på dagis
sen åkte vi till skroten, körde och släppte tyson i bruses skog så han fick springa av sig lite sen fick han åka hem å sova medans vi körde vidare ut till ikea sen jula .
åt riktigt god mat på viking sen bar de av mot garaget för att fixa lite saker sen skulle ju barnen hämtas och vi har bara varit hemma efter de .
känner mig inte bra så skönt att bara ha slappat i soffan i eftermiddag, har bihållsinflammation så mitt hue känns som en fucking ballong :(

snart FREDAG och vår prinsessa fyller 1 år <3
och på söndag blir de kalas ;)

nää nu ska jag mysa lite med kevin innan han ska lägga sig om en kvart
sen kommer ju min man hem från garaget snart oxå ;)


hörs imorgon


xoxo Tess ffs


Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: hehe ja :) Har skrivit upp er på barnkalaset :) :)

2010-03-18 @ 13:39:53
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0