dålig

ja usch vad jag har blivit dålig på att updatera här :(

Morgonen började med att han åkte till jobb, jag gick upp ch gjorde ve barnen och gick och lämna dom på dagis hem och gjorde ve mig ut med tyson sen hämtade han mig och körde mig ut till Diana i bårslöv där jag skulle göra ve mina naglar och dom blev super snygga som vanligt ;)
han hämtade mig och körde mig hem sen gick jag och hämta våra små bus ungar och nu sitter jag här.. har egentligen inte tid men en liten uppdatering hinner jag dock med haha .

måste dammsuga och plocka undan här hemma här ser för jävligt ut :(
sen blir det att laga mat men det går fort för idag blir det bara hamburgare haha :D

pappa kommer vid 3 tiden och ska hämta mitt kontrakt han ska kopiera det på jobb imorgon och skicka det till mitt försäkringsbolag.. Min pappa är bäst hehe <3

vill ut till ikea nu nån dag och shoppa ska bara få med mig han oxå .

ska se om vi kan ta oss ut till familia i helgen ox där dom är från stjärnstudio och fotar ;)

nää nu ska jag börja här hemma innan man fastnar här alldeles för länge .
hörs senare eller imån
ha de bra alla


// Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0