cepe lördag

dagen började riktigt jävla pissigt :(
men den slutade dock som en riktig mys lördag ;)

har inte hänt särskillt mycke idag, mest varit hemma va en snabb runda på maxi och handlade till maten som idag blev hemma gjord pizza .

vill passa på att säga GRATTIS till Broken Flights som idag tog sin 9:e raka seger ;)
så de hurrar vi för.. deras mål för denna säsong va att komma upp till A serien
och det kommer dom klara galant !!

imorgon blir de hem till pappa en runda å lämna tillbaka hans kaffe kokare jag lånat och jag måste oxå leta upp mina betyg från grundskolan, ska söka in på undersköterske utbildning som börjar den 3:e maj, är så trött på att gå hemma nu så hoppas jag kommer in & hoppas att jag kommer klara det . har  varit väldigt velig när de gäller de men känner att nej jag ska klara det och jag måste göra nåt med mitt liv nu känns de som hahaha :S

nä nu ska jag kolla klart min film sen blir de duschen & sängen så man kan gå upp å busa med mina skit ungar imorgon bitti utan att va super trött å grinig ;)

ÄLSKAR MIN FAMILJ <3
Ni är allt för mig !!


// Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0