anonym !!

Anonym om myskväll:

Varför ta hål i öronen på ett så litet barn? varför kan hon inte få välja själv? personligen tycker jag att de är hemskt o ta hål i öronen på bebisar o små barn..





SVAR:
Jag ville ta hål i öronen på henne redan när hon va 3 månader, men M sa vi skulle vänta till hon iaf va 1 år och det är hon ju snart :D
Nej men jag tycker det är fint så därför ville jag göra det på henne !!
Du kan inte ens fråga en typ 7 åring om hon vill ta hål i öronen för ena dagen vill hon andra inte, nu behöver vi inte ha den diskutionen med henne för det är redan gjort .
mycke lättare och få de att läka när dom är små för dom springer inte och pillar där hela tiden, det gör inte lika ont att göra de på dom när dom är små . visst de kan man ju inte riktigt veta men Kellie sa inte ett ljud iaf ;)







Kommentarer
Postat av: Åhman

Sen e det ju faktiskt så att dem går och ta ut om hon nu mot förmodan inte skulle vilja ha dem när hon blir större :) Det är väl inte hela världen...

2010-03-11 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0