<3

ja idag har mitt hjärta varit och köpt ett PS3 till oss ;)
som jag ska spela haha, nää !!
eller ska se om jag hittar nåt roligt spel till de :D
jag har ju wii:et jag gillar det !!

har nyss damsugat här hemma ska torka golven nu hade jag tänkt sen blir de att möta Tosse & Casper och ta en cigg måste hem till pappa också och hämta/lämna tvätt ;)
så jag har att göra nu någon timme framöver sen blir de ju laga mat och bara mys i soffan ikväll .
Kan inte bli bättre haha .
är fortfarande väldigt osäker på om de blir utgång imorgon eller inte hah
det återstår att se hur man känner sig imån ;)

tur man alltid har barnvakt när man själv vill typ :P


nää nu ska jag fortsättainnan man fastnar här .
hör sen


xoxo Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0