fortfarande måndag haha :O

ååååh träningen idag gick skit bra ;)
hade ju träff med min personliga tränare idag jag å cicci så vi kunde göra om vårat träningsprogram lite.. och äntligen blev det toppen så det va riktigt skönt att träna idag ;)
det tråkiga är att jag kan inte träna förrän torsdag då jag inte slutar förrän kl 15 nu tisdag & onsdag men de får la å ändå :P

barnen har varit på ett riktigt bushumör idag så jag va så glad när kl slog 19.00 så jag kunde slänga dom i säng haha snällt nää men vafan ibland är man tvungen va helt off ju så som dom höll på här hemma :)
men de e fan härligt med barn ;)

pluggat har jag oxå hunnit med idag, andningsorganen, lunginflammation, astma & kol !!!

det jag inte orkat idag va att ta tag i tvätten men de fixar vi imån.. så skönt att man har både tvättmaskin & torktumlare hemma så man själv kan bestämma när man vill tvätta och slippa anpassa sig till tider & folk å sånt skit .

.. & nu är det dags för en cigg sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på mitt program som verkligen är ett måste var kväll Law and order !!!
sen är de fan dags att sova, skola imån juu

jag och Micke har fan kollat på världens sämsta film nu ikväll den va så dålig så jag kommer inte ens ihåg vad den heter men de roliga e att de va första gången jag såg den men micke har fan sett den innan för den har gått på canal + så han kan ju knappast tyckt den va tråkig hahahaha :S


nää godnatt på er gott folk


// Tess ffs



LÄNGTAR TILLBAKA TILL KRETA !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0