HUMMM

hahahahahahahaha tänka sig att jag visste att kommentarerna skulle ramla in efter mitt förra inlägg :D

HAR DU/NI ABSOLUT INGET SOM HELST LIV ELLER DIN MAMMA TAPPA DIG NÄR DU VA LITEN DÄRFÖR DU ÄR SÅ IN I HELVETES TRÖG ???? MÅSTE FAN VA DE SIST NÄMNDA ALLTSÅ :P


Till dig ditt anonyma lilla kräk :P

VEM FAN ÄR BESATT ?????????????????????????

jag är definitivt INTE besatt av någon.. eller jo MINA BARN !!!!! dom  är jag nog fan besatt av för dom kan jag inte leva utan .

så lägg du ner ditt PATETISKA liv istället, för du vet INGENTING om MITT LIV !!!!!!

så FUCK DIG & FÄLL IN HUET ;)






Kommentarer
Postat av: Therese

Fäll in huet = KLOCKRENT ;)

2010-07-17 @ 18:21:49
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0