rättelse :D

där va någon som sa till mig att jag ljuger om det jag skriver .....
Ljuger gör jag absolut inte, sen att jag kanske inte alltid skriver ner allt är ju för att allt har inte alla med att göra .
alla har väl varit med om en seperation ?!!
alla vet om att det är jobbigt, man mår dåligt och så vidare och så vidare

varför ska jag behöva sitta här och skriva i varenda inlägg att jag mår dåligt ? en seperation efter 7 år är jobbigt, det är det verkligen.. jag vet om att M gjort mycke dumt under våra år tillsammans men jag vet även om att han älskar/älskade mig & barnen över allt annat !!!

men man måste vara stark på grund av barnen .

så där är ingen som ska säga till mig att jag ljuger eller snackar skit för så är verkligen inte fallet !!!!


skriver mer sen ville bara få detta ur världen :P




Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta
och våra barn är dom mest underbaraste som finns ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0