M .

Micke kom och hämta tyson i måndags oc hade honom till tisdag, riktigt skönt va det hehe ;)
igår kom han å lämna tyson typ vid middagstid lr nåt sen åkte vi ut till påarp å hälsade på Pamela & barnen då ringer Micke och säger att han hämtat tyson igen och har honom till idag.. ååååh vadå skönt haha :P

idag vaknade vi ganska sent upp å käkade frukost sen kom micke å hälsa på och lite annat haha ;)
sen gick vi till affären å handlade lite, hem å lagade mat, lövbiff med philladelphia ost (vitlök) och potatis, lök & paprika i ugnen.. mmm gott gotti gott gott haha :)

Nu ska jag börja plocka undan lite här hemma ser ut som ett bombnedslag efter barnen lekt hela dagen, sen är det nog dags att sova

imån vet jag inte vad som händer förutom att Micke ska komma för solariumet ska säljas, äntligen !!
sen skulle han låna min tvättmaskin oxå för han hade kollat fel på dagarna klantskallen :D
han ska även köra till apoteket å handla till mig behöver lite saker där ifrån och det är så jävla kallt att gå .

på lördag är man barnledig å då är det massa bus med affy som gäller haha ;)
så kul vi kommer ha det gumman .


nää nu ska jag gå å ta mig en treo innan min huvudvärk tar kål på mig :(
nää hörs imån !!


.. & du, jag kommer fucka ditt liv bara vänta hahahaha :P


Barnen har även fått sin andra vaccination av svininfluensan, inga biverkningar denna gången heller.. skönt !!


// Familjen Andersson / Lyrup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0