imorgon

Imorgon får jag äntligen svar på detta jag undrat ett tag .
Riktigt piss och inte veta, och vad händer när jag väl får ett svar ?
possitivt eller negativt... äääeeh jag dör !!


Inte lönt ni frågar vad de handlar om, dom som vet dom vet resten to bad för er :D


Har haft en jätte trevlig dag på badhuset i landskrona med syster å barnen ;)
Kevin älskade vattenrutshikanerna och Kellie va vattendjuret själv haha :P
Fast jag å syrran ville mest sitta i barnpoolen då den va varm å dom andra kalla :S

nää nu ska jag släppa ut Tyson sen är det Johan Falk på tv 4 ååååh dom är skit bra :P


skriver sen ha de så länge .


---> TRÄSKPADDA <--


Kommentarer
Postat av: therese

Hörru.. vad är det nu du inte har berättat för mig ? VAVAVAVAVAVAVAV ? :P

2010-01-10 @ 21:45:03
URL: http://theresefryksater.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaaag veeet ! Hahah du e fan inte klok ;P

2010-01-10 @ 23:08:50
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0