imån

Blev ingen thai mat idag men det ska VI ta imorgon istället då vi har mer tid på oss att sitta i lugn å ro ;)

Har inte varit i lgh idag behövde skona mina lungor lite men imån ska VI dit igen å skriva lite och se om man hittar en massa kvitton .

Älskar dig hjärtat <3


blir antagligen ullared på måndag ska bara fixa barnvakt till kevin, Malin ska ha Kellie ;)


Ring mig när du läser detta Älskling <3


SES IMORGON NU SKA JAG & VÅRA UNDERBARA BARN SOVA !!!


Har fixat lägenhet oxå som vi kan hyra i 3 månader tills den andra är färdig renoverad så får förhoppningsvis tillgång till den söndag eller måndag ;)


DU borde fatta att DU har INGEN chans..
men det lär DU fatta SNART om DU inte redan HAR gjort det !!!
bara vänta ska DU få se att ALLT jag sagt är SANT
sen när DU får reda på resten så kommer DU inte bli så glad
men DU förtjänar att må som en jävla pissråtta så JAG ska stå och skratta DIG rakt upp i huvudet !!!
hahahahaha jag skrattar redan nu för du är så in i helvetes blåögd och går på ALLA lögner .



Näää nu tackar jag för mig, ska lägga mig med barnen nu behöver all den lilla sömn jag får nu för tiden . men jag väntar på ditt samtal så ring mig direkt !!!


// Tess ffs - The one and only - Andersson / Lyrup























Kommentarer
Postat av: Martina

Ni får komma upp hit och bo hos oss, vi har plats =)

2010-01-30 @ 08:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0