godnatt

haha nää ska inte lägga mig än på ett tag men ska iaf stänga av datan när som :P

Kevin sover borta inatt så bara jag å lillstumpan hemma ;)

men nää nu har jag annat att göra .


Och DU glöm inte vad du lovade så jag hoppas verkligen du kommer imån !!


en annan sak som jag har tänkt på:
hur fan kan någon bli sur för du kommer hit här ? fattar inte den/det/saken att du har dina barn här som du har all rätt i världen att träffa.. eller om sanningen ska fram så vill inte den/det/saken att du ska ha någon kontakt med dina barn . det är svinigt usch å fy för såna människor alltså .
dom borde uttrotas från denna planet, dom borde inte få finnas över huvud taget !!
vad hon måste tro att hon kan ta över barnens liv, men hur sannolikt är det att hon kan det ?
FÖRR eller SENARE GÅR BARNEN ALLTID FÖRST


// Tess ffs - The One And Only ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0