. . .

Sååååååååååå glad jag är nu hahahaha säger jag åt DIG :D

vad sa jag från början ? men nää lyssna inte på mig det kan vara fel eller inte haha !!!!

I hate you and i´m gonna fuck your life up side down haha


Imorgon är det dags för barnen och få sin 2:a vaccination för svinis :S finally får dom fullt skydd !!
Idag har bara varit en riktig slappedag, fast har iofs dammsugat hallen & köket å tagit disken men de gick fort :P

vi har även haft "fin" besök hehe som kommer imorgon igen ;)

nu när haggan är VÄCK så kanske jag slipper skriva kryptiska meddelanden här hahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!


nää nu ska jag kolla klart iceroads truckers sen sova
hörs imån


xoxo
Familjen Andersson / Lyrup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0