Blåögd

Det är inte mitt fel att det finns folk som blundar för sanningen och väljer att tro på lögnerna !!
Varför är man så blåögd för, det är ju sorligt haha :D


Snart kommer Micke och ska hämta Kellie han ska ha henne över natten haha hoppas hon busar och håller han uppe lääääääänge haha ;)
Nää men jag tror det kommer gå jätte bra, fast jag kommer nog ringa några gånger och höra :P
jag & kevin ska mysa framför tv:n till Familjen Annorlunda .
sen ska han ju på dagis imån, första dagen sen mitten av december då hans julledighet började !!


skriver mer sen ska packa de sista av min älskade dotters saker som hon ska ha med sig ;)


// Familjen Andersson / Lyrup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0