3 Dagar

Ja idag är det 3 dagar sen branden va :(
gud vad jobbigt detta är .

Idag kommer han oxå, ska få med mig han till thai krogen så vi kan käka lite ;)
Snacka lite skit och försöka skratta lite .

en tid framöver så har vi en hel del att göra i lägenheten, skriva ner varenda liten sak där finns/fanns
men gör vi de tillsammans ska de nog gå rätt fort .
har ju barnvakt nästa vecka så vi kan vara i lägenheten på dagen å fixa de som ska fixas så dom kan börja renoveringen så fort som möjligt så 3 månader kan gå så vi kan flytta hem igen !!
Ska till läkaren nästa vecka oxå men HAN ska med mig ;)
TACK FÖR ALLT HJÄRTAT <3 ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID <3

OCH förhoppningsvis så har vi 1 till som flyttar med oss hem då !!!!!!!!!!!

hade VI inte varit en familj så hade VI inte klarat detta så pass bra som VI gjort .

nää nu ska jag roa mina barn lite .


ATT DU INTE FATTAR ATT DU INTE HAR NÅGON CHANS !!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0