vi ses i Malmööööööööö :D

just för tillfället känns allt så bra haha ;)
vi får ju se hur det slutar .
det vet man aldrig, om man inte provar på haha :D
säger inte för mycket för tillfället .

fy fan vad skönt det är nu när Micke lämnat sängen här för nu slipper man gå å lägga sig och somna utan tv, nu bara lägger man sig i sängen sidan om soffan ;)
ska även flytta/kasta lite av hans kläder i byrån som är kvar så jag får plats med barnens kläder där så dom slipper bo i en sån gul ullared bag haha :S

i veckan blir det lite shopping, aldrig fel haha :P
nää men det blir iaf, en ny DATA ;) (Mickes data är koko haha)
en damsugare, tvättmaskin & torktumlare, hyllor till barnens leksaker och en MASSA leksaker till mina underbara barn <3
det är iaf vad jag vet nu, blir kanske mer.. vem vet haha ;)

måste ner till försäkringskassan oxå för dom idioterna har ju slarvat väck mina papper :(
gaaah så jävla irriterad man kan bli på sånt, jävla idioter fan !!!!!

Imorgon kommer vårt älskade lilla charmtroll hem från Johanna igen ;)
saknar henne men är ganska skönt ändå höhö .

Kevin springer runder här med sin jävla ficklampa och leker, gud vet vad haha men roligt har han iaf och det är väl huvudsaken ?!!

Sitter och avnjuter en kall god xider kaktus/lime mmm så gott det är ;)

nää nu blir det snart en varm dusch å sen massa mys i soffan och senare sängen <3


hörs imån, hoppas ni har en trevlig Lördagskväll för det har jag :P


// Tess ffs - The One And Only ;)
Familjen Andersson / Lyrup









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0