vet ni ingenting ??

Ni talar precis som om ni alla vet hur det va mellan mig och micke .
visst att jag tog tillbaka honom alldeles för många gånger,
men det va för han kom med sina krokodil tårar och lovade att allt skulle bli bra !!
var gång jag fick reda på att han varit med ngn annan så tog det slut mellan oss .
så du kan knappast jämnföra mitt & mickes förhållande md hans å haggans för det är inte lika någonstans !! och kan du inte stå för vem du är när du ändå vågar kommentera så sluta upp å kommentera fan !!
jag är inte svartsjuk på deras förhållande för jag vet vad micke säger, och hans egna ord så är det inte seriöst utan han har henne till han hittar ngn bättre .
där måste ju finnas bättre för man ska ju alltid byta upp sig när man lämnar ett förhållande men enligt han så bytade han ner sig när han tog henne .
men men jag vet vart jag har han iaf mer behöver jag inte bry mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0