valet & kvalet

står i valet & kvalet om jag ska sätta lösen på min blogg ;)
och då får dom som vill fortsätta läsa skriva en kommentar här lr mailen på face !!

men vet ej än om ja ska göra det eller inte .
men är så fruktansvärt trött på vissa personers korkade kommentarer
och sen är där ju vissa personer som INTE ska läsa här egentligen och framför allt
en viss hagga ja du vet väl själv vem du är ?!!


Jag har bara tagit tillbaka det som va mitt från början.. så jag har ej gjort ngt fel !!!



har sån migrän så ska lägga mig på soffan och vänta på hjärtat ska komma hem ;)
behöver lite extra mys idag så man orkar med en dag med shopping imorgon oxå .
och då blir de shopping & mys med min kära Johanna <3


Och ja Therese M - bra att veta att det inte bara är jag som gör "fel" då haha :P
nää men min nya vän som alltid har anonyma kommentarer MÅSTE bara kommentera så då klagas det på allt i slutändan när man inte har ngt annat att komma med :D
men jag tycker inte det är ngt fel med att göra så, hundarna måste ju ut och det måste dom fan på kvällen med fast där finns barn som sover :) men vissa tänker inte på det .
dom skulle själva prova på att inte gå på toa från typ 7 på kvällen till morgonen och se hur dom tyckte om det . eller vad säger ni ?!!!

Puss & hej

// Tess ffs - The One And Only ;)
Familjen Andersson / Lyrup








Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill ha lösen och det vet jag att jag får ;) ;)

2010-02-24 @ 22:29:10
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0