trött

Är så fruktansvärt trött på detta !!

Kommer det ...... ??

När ??


Imorgon ska jag äntligen få gå till frisören
(vilken tur man har en frisör i släkten/familjen, Malin du är bäst)
och göra ve mitt hår ;)
va typ 2-3 månader sen sist så det behövs verkligen om man säger så haha
utväxt till max :(

Kevin sover hos Eva inatt så har bara huliganen hemma och hon är fan som 5 speedade barn tillsammans . Man har att göra iaf om man säger så ;)

Efter jag lämnat Kevvan på dagis imorse så gick jag in om lägenheten på dalhem och skulle hämta min post då min adressändring tar en jävla tid, 2 män springer in och ut och halva lägenheten minst va tömd :( alla våra saker rakt ner i en kontainer hmm jätte kul :(
saknar vårt hem & våra saker, kläder ja allt . Vill bara flytta hem nu !!
Bygga upp ett helt nytt hem känns väl kul så iofs men ändå det kommer ju ta ett tag innan man kan känna sig hemma med sitt nya hem å nya saker.. men det löser sig alltid ;)
ska iaf bli roligt att få shoppa loss i en massa affärer haha :D
tur man har pengar till det hahaha !!

nää nu ska jag ta min övertrötta unge å ge henne en flaska välling ;)


// Tess ffs - The One And Only ;)
Familjen Andersson / Lyrup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0