trögfattad

Micke har aldrig sagt något till mig så kom inte med det ditt lilla offer !!!
jo visst fan är där folk som har sagt saker till mig, men ska man snacka så ska man ha bevis för vad man snackar om oxå annars kan man hålla käften liksom !!!
och sett brudar i vår säng har jag inte gjort för när där låg nån hora och sov i sängen efter ngn fest så va jag å micke inte tillsammans utan jag skulle sova där för jag hade jobbat natt, TYVÄRR
men snacka om sånt du vet om istället snälla du ...
du gör ju för fan bara bort dig !!

sen skicka jag bilder på att Micke sovit här till hans flickvän för att hon skulle se med egna ögon att han inte gett upp sin familj än och att han inte är trogen mot henne .
menar du att hon inte har rätt att få veta det ???

vad tänker du med ? du som inte ens vågar stå för vem du är !!!

du har inte så jävla mycket att komma med märker jag .

och nej jag är verkligen inte svartsjuk på dom 2 för det finns inget dom 2 :D

du verkar ju vara jävligt intresserad av han för du kan ju för fan hela hans liv utantill hahaha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0