Torsdag ;)

jepp jepp redan Torsdag, usch vad vecorna springer iväg..
men ganska sönt ändå för då går det snabbare tills vi kan flytta HEM igen ;) ;) ;)

somnade nog vid 2 inatt typ och vaknar lite över 6 hur pigg som helst, låg kvar i sängen till typ 07.10 sen satte jag mig vid datan tills jag skulle väcka skitungarna kvart i 8 :P
varit och lämnat Kevvan på dagis .
inte populärt men ett måste tyvärr
blir nog lättare för han när lillasyster börjar där snart ;)

göra ve mig lite nu innan Johanna gumman kommer och hämtar mig å Kellie
för lite shopping.. åh de kan väl inte bli bättre haha :D
blir till skopunkten för att hitta skor till lill huliganen sen till väla å shoppa loss lite,
en tur till elgiganten för att kolla in lite datorer .

sen blir det väl att hämta den stora huliganen

har inget så speciellt planerat i eftermiddag/kväll förutom att jag måste städa lite .
men började igår kväll så har typ bara golven kvar . SKÖNT hahaha :P


nää nu blir det att göra ve sig
hörs senare

I JUST LOVE MY LIFE <3

// Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0