till dig din anonyme jävel !!!

Är du så in i helvetes feg för att skriva vem du e så du kommenterar anonymt så kan du sluta kommentera över huvud taget !!!

Jag älskar MICKE för vi har varit tillsammans i 7 år, och under dom 7 åren så har de varit mer bra än dåligt ..
vi har fått 2 helt underbara barn tillsammans
och vi har en hund tillsammans
så allt dumt han gjort mot mig slår inte ut det bra han gjort .
jag älskar honom och det kommer jag ALLTID att göra precis som att han ALLTID kommer älska mig .
han är en del av MIN familj såsom jag är en del av hans familj !!
Att han har flickvän ska man inte ta på så stort allvar för det är inte seriöst .
han har ställt upp som fan för mig å barnen nu efter allt detta med branden å så så hur vill DU att jag ska kunna hata han ?

så har du mer att kommentera eller du har fått svar på din jävla kommentar nu ?



Kommentarer
Postat av: Martina

Tess, du har många beundrare =) Kul att någon tycker ens liv är intressant =) Hahaha, känn dej poppis. Stackars dom som inget eget liv har =) Allt bra annars?



Kram

2010-02-05 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0