snack

mycke snack och lite verkstad för tillfället men men .
jag vet iaf var jag har personen i fråga :D

vissa tror att man kan både ha kakan & äta den samtidigt !!!
HMMM NEJ NEJ NEJ ;)


idag ska vi bort till lägenheten å träffa försäkringsnissen och gå igenom alla papperna jag skrivit om sakerna som finns/fanns i lägenheten . sen efter detta mötet så får dom klar tecken att påbörja saneringen & renoveringen ;)

syrran ska oxå komma idag, då blir det PIZZA dags haha :D

ska iväg med Caroline imorgon hela dagen åker redan vid 8 på morgonen och vet ej när vi kommer tillbaka..
Micke ska vara här med barnen & tyson så länge ;)


..& du borde fatta en sak, att detta va vad jag sa till dig från början :P
men dum som du är så går du på en massa lögner !!

KAN BARA SKRATTA HAHAHAHA :)


nää nu blir de duschen för mig å barnen så vi är klara sen när vi ska gå


// Familjen Andersson / Lyrup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0