sluta läs om ni inte trivs :P

jag har inte bett en jävel läsa min blogg, jag skriver om precis vad jag själv vill .
trivs du inte med det så sluta läs då !!!

Jag accepterar inte det han gör därför jag lämnade honom,
jag har aldrig sagt att jag vill ha tillbaka honom för jag har det bra så som jag har det nu .
sen att han kommer hit och har sex med mig istället för med sin flickvän kan väl för fan inte jag hjälpa eller ? vi alla har väl för fan behov haha .
sen har jag ingen anledning att ljuga för hans så kallade flickvän bara för att inte sabba för honom för det skiter jag fullständigt i .
ja han kommer hit men varför ska jag säga nej till honom ?
det är inte jag som är upptagen det är han .

fattar du ingenting ?
sluta upp med dina/era korkade anonyma kommentarer det är inte lönt ändå för ni kommer aldrig knäcka mig för jag har svar på allt !!

så FUCK dig/er nu.... :P



Kommentarer
Postat av: linda

haha de e rätta toner gumman :D

2010-02-15 @ 13:57:10
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0