nananaaa

så KORKAD du är hahaha :P


nu ska jag mina underbara barn gå till maxi och handla godis
men först blir det att gå och ta en cigg med barnens faster Annsofie ;)

Lääääängtar tills jag får välja nya tapeter & golv till lägenheten ;)
och till pengarna kommer så vi kan shoppa en massa nytt.. mmm härligt :D
det är nog det bästa med branden, att få skapa sig ett helt nytt hem med helt nya saker .
ååååå vad jag längtar :)

nää nu beger vi oss ut i det kalla .

massa MYS blir det ikväll ;)

har även pratat med Hjärtat idag <3


... & Haggan sluta analysera allt så blir du inte så in i helvetes nyfiken .
vill du ha reda på nåt så fråga inte mig fråga någon annan..
När jag känner för att berätta för dig då gör jag det, inte innan !! 
är det förstått din blåögda lilla fjant ?


// Andersson / Lyrup

<3 ÄLSKAR MIN FAMILJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0