Kevin

Nyss varit och lämnat Kevin på dagis ;)
Fröknarna sa de att som det ser ut nu så kommer Kellie in på samma avdelning i Mars ;)
vadå skönt hehe kan fan inte bli bättre !!

ska strax duscha och göra mig i ordning
sen kommer Micke och ska lämna lte saker å så blir de lite mys som vanligt hahaha :P
och sen så ska han ta med sig Tyson så jag får lite lugn å ro . Tack Hjärtat <3

Lillasyster ligger och sover i vagnen och snarkar som bara den haha, sååå söt ;)

Ååååååh vad jag saknar MIN lägenhet :(
vill flytta hem NUUUU .


nää nu ska jag se om jag hittar en platt tv en 32:a med inbygd dvd till Kevin ;)

Ha det bra, hörs sen :D


Alltså en sak måste du förstå och det är att allt jag sagt är sanning
jag har inte ljugit om någonting !!
Förr eller senare kommer du själv få reda på av din så kallade pojkvän att allt jag sagt varit sant .
men att du väljer att tro på en massa lögner då får du ju skylla dig själv att folk skrattar åt dig
och tycker att du är totalt dum i huvudet, riktigt jävla blåögd !!
och du ska vara 32 år hahaha vad tror du att han är din för evigt eller ?
eller du tycker det är okej att dela han med hela stan ??
verkar fan inte bättre . hahaha :P




// Tess ffs - The One And Only ;)
Andersson / Lyrup






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0